LU-DM Team
Houston, we have a problem! - Wersja do druku

+- LU-DM Team (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb)
+-- Dział: GTA Vice City / Vice City Multiplayer (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Dział: Pomoc (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=34)
+--- Wątek: Houston, we have a problem! (/showthread.php?tid=289)



Houston, we have a problem! - Vandi - 04-18-2016

Witam, mamy pewien mały problem z VCMP. Otóż gdy próbuję wejść na jakikolwiek serwer to w połowie ładowania grę wywala do pulpitu i wyskakuje komunikat, że program "gta-vc.exe" przestał działać". Tak, mam wersję 1.0 + dodatkowo zmieniałem kompa i mam Win 10 (próbowałem uruchamiać multi w trybie zgodności ze starszym systemami, tj: 8, 7 i Vistą). No i posiadam "czyste", niezmodowane GTA. Jeżeli ktoś wie co może być przyczyną - byłbym wdzięczny.


RE: Houston, we have a problem! - Piterus - 04-18-2016

Single działa normalnie? Próbowałeś uruchomić z uprawnieniami administratora? Ściągałeś przy tym Visual C++ czy inne podobne zgodne bitowo z Twoim komputerem?


RE: Houston, we have a problem! - rww - 04-19-2016

Windows 10 nie ma nic do rzeczy. Możliwe że masz sytuacje podobną do Genesisa. Wyśle ci potem ASI Loadera, bo w jego przypadku to pomogło.
Druga opcja, możliwe że HARDKOR coś wie, w końcu on gra w VC-MP na 10.


RE: Houston, we have a problem! - Vandi - 04-19-2016

Wszystko co zasegurował Piterus próbowałem i nie podziałało i tak, single działa normalnie


RE: Houston, we have a problem! - Cement - 04-19-2016

Houston, tu Ziemia, odbiór!

Wiem, że trochę zbyt banalne rozwiązanie, ale... - patrzyłeś czy nie masz czegoś zrąbanego w ustawieniach browsera? Albo: ostatnio Ramona też miał podobny problem, a rozwiązaniem okazała się zmiana nazwy ostatniej aktualizacji na domyślną 04rel003.


RE: Houston, we have a problem! - Xenon - 04-19-2016

Usuń Vice City User Files z Dokumentów, VCMP z Danych Aplikacji (%appdata%) i wszystkie foldery, prócz 'browser' z katalogu, gdzie zainstalowałeś VC-MP.


RE: Houston, we have a problem! - HARDKOR222 - 04-21-2016

No bardzo możliwe, że problemem mogą być stare pliki. Ja instalowałem Windowsa 10 na czysto i nie miałem problemów z żadną starszą grą, wszystko odpalało się normalnie i bez większych błędów (może czasami podczas grania był jakiś crash, ale to raz na ruski rok).


RE: Houston, we have a problem! - rww - 07-28-2016

Problem rozwiązany.

jak by ktoś miał

Cytat:"Could not start process (740)."

należy

Cytat:15:59:16 Vandi: ej dobra działa
15:59:37 Vandi: zmieniłem zgodność vc na xp sp3 z sp2 ;v
15:59:40 Vandi: i vcmp na win 7



RE: Houston, we have a problem! - Vandi - 07-29-2016

Oczywiście dodam, że wcześniej jak vcmp mi nie działało to problem był inny.


RE: Houston, we have a problem! - Genesis - 07-30-2016

Problem rozwiązany. Zamykam.