LU-DM Team
Mistrzuuu Seeed :D - Wersja do druku

+- LU-DM Team (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb)
+-- Dział: Ogólnie (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Dział: Poznaj naszą społeczność (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=93)
+--- Wątek: Mistrzuuu Seeed :D (/showthread.php?tid=480)

Strony: 1 2


Mistrzuuu Seeed :D - Seed1212 - 04-24-2017

No witam was "człowieki"! :D Jam jest Seed1212. W VC:MP gram gdzieś od 2014 roku. Na początku zacząłem grać na serwerze Polska Scena. Biegałem tam pod nickiem Mateusz i tak na mnie w sumie na początku mówiono. Poznałem tam Sweeta i Walutę z tym pierwszym jednak się bardziej zaprzyjaźniłem.
Często z Sweetem gadaliśmy na skype i nawalaliśmy ostro na Polskiej Scenie. Jakimś cudem Sweet był praktycznie zawsze na skype i graliśmy naprawdę długo. Czas mijał a ja coraz bardziej ogarniałem o co w tym VC:MP biega. Były to jeszcze czasy gdy nie byłem prawie w ogóle obiektywny. Jak na Polskiej Scenie mówili, że Ferex to idiota - ja tak samo mówiłem. Jak mówili, że CG to idioci - tak samo mówiłem. Z czasem jednak sprawy się pozmieniały i nie wiem dlaczego Ferex postawił mi serwer vcmp (było to jeszcze 0.3). Serwer nazwałem Polskie Sidy. Nagrywałem to nawet na żywo :D Pamiętam, że Sweet był administratorem, pamiętam też śmiszne problemy, że Sweet jednak nie zasługuję na adma i prosilem ferexa o zmiane hasla rcona :D
Po tym, że Ferex postawił serwer nadal go nie lubiłem. Później jakoś się dogadaliśmy no i teraz jest jak jest :D Ferex naj przyjaciel z całego VC:MP :D
Ferex mnie namówił do zaczęcia pisać bloga - zawsze mi pomagał, uczył itd. Tak w ogóle to patrząc na moje stare podanie na redaktora na PS i na moje notki - niezła zmiana, no nie? :D http://screenshot.sh/mMG1F7apIZJrt
Ferex mnie wiele nauczyl i w sumie gdyby nie on - pewnie dalej bym siedział na Polskiej Scenie jak idiota. Wiele rzeczy, które on pisał - się spełniły.