Nie pamiętam hasła   -   Rejestracja







Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podanie KarnegoBanana
05-20-2016, 08:46 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-20-2016, 09:25 PM przez KarnyBanan.)
Post: #1
Podanie KarnegoBanana
Nick na serwerze: KarnyBanan
Wiek: 26
Podanie na VC-DM: chciałbym być moderatorem/ administratorem na testowym serwerze VC-DM z mapą z LCS
Staż na VC-DM: krótko, dopiero teraz gram ale wcześniej grałem bardzo długo na LU DM i byłem moderatorem na serwerze na LU DM
Staż na VC-MP:j.w.
Doświadczenie moderatora: TAK na LU - DM
Co należy do obowiązków moderatora: pilnowanie porządku na serwerze, organizowanie eventów, ulepszanie serwera, pomaganie nowym graczom
Napisz coś o sobie: gram w gta od 2003 roku gralem praktycznie we wszystkie częsci 3D, grałem w SAMP, VC DM LU DM
Czy umiesz język angielski: Znam dobrze
Kontakt (Hamachi/GG/inne): 50343490
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-20-2016, 10:19 PM,
Post: #2
RE: Podanie KarnegoBanana
Na TAK, a jak :D
Znajdź wszystkie posty użytkownika
05-20-2016, 11:23 PM,
Post: #3
RE: Podanie KarnegoBanana
Z takimi podaniami zawsze jest problem, bo tak - nie wiem jak Rww, ale raczej się zgodzi, że ktokolwiek jest w zespole powinien pełnić jakąś realną rolę, gdyż coraz częściej lista graczy na serwerze po prostu pokrywa się z zespołem administracyjnym co wcale nie jest fajne.