Nie pamiętam hasła   -   Rejestracja







 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OpenRW - Open-source'owy Silnik GTA III
06-18-2017, 10:54 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2017, 12:29 AM przez JabuPL.)
Post: #1
OpenRW - Open-source'owy Silnik GTA III
OpenRW

OpenRW to między-platformowa, otwarto-źródłowa re-implementacja silnika GTA III.
Został przeportowany na Windows'a, Linux'a, macOS'a, i odmiany BSD.
To że jest open-source'owy oznacza że można go dowolnie modyfikować, zmieniać itp
co znacząco ułatwi modyfikowanie GTA III a nawet tworzenie całkiem nowych gier na owym silniku.
Silnik na stan obecny jest w wczesnych fazach rozwoju(wiele rzeczy nie działa itp) ale można nim się pobawić.

Sterowanie jest takie jak w GTA III ale poza tym jest menu debugujący pod klawiszem "M".
Można w nim spawnować auta, bronie, teleportować się itp.
Pod klawiszem F1 pokazywane są główne statystyki,
pod F2 Pokazuje trasy Ped'ów, Aut itp
pod F3 Rysuje obiekty podległe fizyce
a F4 Pokazuje stan obiektów
Gdy naciśniemy "F" w menu debugującym przełączmy się na tryb wolnej kamery(gra jest zatrzymana wtedy)

Link do kodu źródłowego https://github.com/rwengine/openrw


Będę tutaj wrzucać Nieoficjalne Kompilacje ponieważ na stronie projektu nie ma żadnego oficjalnego wydania(jest tylko kod źródłowy)
A znając życie niektórzy chętnie sobie by potestowali.

Nieoficjalne Kompilacje (ja kompilowałem ;) )

    Build 18.06.17
Kompilowałem dzisiaj rano (czytaj: coś po północy), wersja 32bit'owa.

Co jest zaimplementowane?
Można chodzić (ale przejścia animacji nie są dokończone),
Jeździć pojazdami (ale fizyka jest skopana co "urozmaica jazdę" np śmiesznymi stunt'ami),
Ped'y chodzą po mieście ale nie mają kolizji,
Jest nieukończona obsługa broni,
Można przejść pierwsze 5 misji + misje taksówkarskie
I pare mniejszych.

A co nie działa/jest skopane?
Zapisywanie/wczytywanie,
Brak ruchu ulicznego,
Skakanie nie nie zawsze działa tak jak ma,
Fizyka jest skopana,
Miejscowe błędy graficzne,
i inne o których nie pamiętam....

    Build 05.08.17
W ostatnim miesiącu zaktualizowano kilka razy kod źródłowy silnika.
Z tego co zauważyłem to ruch pojazdów i postaci jest płynniejszy.
Trochę tylko testowałem, spać mi się chce. ;)


Kompilacje nie są jakoś ładnie zoptymalizowane a więc mogą odpalić ale nie muszą.
Info o instalacji jest w paczce.

Screeny!

http://s6.ifotos.pl/img/screen1pn_aqqnrpq.png
http://s10.ifotos.pl/img/screen2pn_aqqnrhh.png
http://s5.ifotos.pl/img/screen3pn_aqqnrhx.png
http://s5.ifotos.pl/img/screen5pn_aqqnrhs.png

Menu Debugujące
http://s5.ifotos.pl/img/screen4pn_aqqnrhn.png

Wolna Kamera:
http://s6.ifotos.pl/img/screen6pn_aqqnrha.png
http://s10.ifotos.pl/img/screen9pn_aqqnrrh.png

Będę wrzucać nowe kompilacje gdy wyjdą jakieś aktualizacje.

[Obrazek: jeinterne_qpanrsw.png]
Na Serio!
[Obrazek: JabuPL.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Wiadomości w tym wątku
OpenRW - Open-source'owy Silnik GTA III - JabuPL - 06-18-2017, 10:54 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości