Nie pamiętam hasła   -   Rejestracja







 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OpenRW - Open-source'owy Silnik GTA III
06-26-2017, 09:57 AM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-26-2017, 10:01 AM przez JabuPL.)
Post: #15
RE: OpenRW - Open-source'owy Silnik GTA III
xNCx pisma nie będzie ;) dlaczego?
Kod źródłowy pisany jest od zera, nie wykorzystuje kodu od R*
i nie wykorzystuje żadnych plików z gta3 (musisz sam załatwić sobie pliki gry,
najlepiej z kupionej płyty tak jak piszą autorzy silnika). A więc naruszenia praw autorskich nie ma.
Projekt od ostatniego roku nieźle został ulepszony,
wtedy silnik crash'ował po pierwszej misji, a teraz da się przejść ich kilka. Rozwój silnika trochę trwa bo jest rozwijany przez kilka osób w wolnym czasie.
Projektów takich jak ten jest więcej np. mała lista na wikipedii https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engine_recreations
Nie są to wszystkie no ale jakiś przykład jest ;) ( i nie, oni też listów nie dostali)

[Obrazek: jeinterne_qpanrsw.png]
Na Serio!
[Obrazek: JabuPL.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika


Wiadomości w tym wątku
RE: OpenRW - Open-source'owy Silnik GTA III - JabuPL - 06-26-2017, 09:57 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości