LU-DM Team
[LU/VC] Anty spam/flood? - Wersja do druku

+- LU-DM Team (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb)
+-- Dział: Inne (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Dział: Archiwum (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=64)
+---- Dział: LU-DM (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=17)
+----- Dział: Propozycje (http://ludmpolska.ct8.pl/mybb/forumdisplay.php?fid=10)
+----- Wątek: [LU/VC] Anty spam/flood? (/showthread.php?tid=116)



[LU/VC] Anty spam/flood? - rww - 08-09-2015

Witajcie, znowu mam propozycję, poprzednia trochę poczeka na realizacje (nie lubię robić GUI na LU). Po raz kolejny macie 3 opcje do wybrania. Ankieta dotyczy również serwera VC-DM.

  1. Nie dodajemy anty spamu, gracze nadal mogą spamować jak chcą.
  2. Przywracamy poprzedni anty spam, który z każdym mutem, dodawało dodatkowe 15sek, a maksymalna wartość, to 2 minuty.
  3. Przywracamy poprzedni anty spam, lecz za każdym razem daje mute na 15 lub 30sek (ile będzie, to już ja zadecyduje).

Ja jestem za 3.


RE: [LU] Anty spam/flood? - Kunio - 08-09-2015

2 albo 3, raczej na 1 nikt nie zagłosuje, więc powinny być tylko te 2 kolejne.


RE: [LU] Anty spam/flood? - Szachu - 08-09-2015

trójeczka :P


RE: [LU] Anty spam/flood? - HARDKOR222 - 08-09-2015

Numer trzy. :)


RE: [LU/VC] Anty spam/flood? - Piterus - 08-09-2015

Opcja druga z mnożeniem każdego kolejnego czasu mute x2.


RE: [LU/VC] Anty spam/flood? - eXe^ - 08-09-2015

Opcja 2, lub 3. Jednak z tego co pamiętam taki system nie do końca się sprawdzał bo często mutował graczy, którzy po prostu pisali dużo, co uznawane było za spam/flood. Wiadomo, że na LU ilość znaków w linijke to cały chuj (porównując np do SAMP), a gdy jest np mała ilość graczy na serwerze, bądź ktoś, komuś, coś tłumaczy to dostaje mute z miejsca jak to miało miejsce w przeszłości.
No ale lepiej mieć jakikolwiek system niż go nie mieć.


RE: [LU/VC] Anty spam/flood? - rww - 08-09-2015

Poczekam jeszcze na kilka głosów. Bo jest opcja 2 vs 3


RE: [LU/VC] Anty spam/flood? - Fox - 08-09-2015

Ja bym wolał taką opcję:

Po wpisaniu wiadomości musimy odczekać 1/0,5 sekundy żeby móc napisać kolejną

@down

No to w takim razie opcja numer 3


RE: [LU/VC] Anty spam/flood? - rww - 08-09-2015

Miała to być 4 opcja, ale nadal będzie można spamować. Odpada.


RE: [LU/VC] Anty spam/flood? - Cement - 08-09-2015

Osobiście wybrałbym opcję nr 2, mianowicie z tego względu, gdyż te 15 lub 30 sek. może czasem nie wystarczyć dla upierdliwych graczy żyjących żądzą spamu ( takich jak ja czasami, nie oszukuję się, lubię czasem pobłaznować :D). Wiadomo, niestety może zdarzyć się pech, kogoś uciszy na chwilę, ale to chyba nie jest wielka tragedia. Musi być coś gorsze, by coś inne było lepsze.

(08-09-2015, 12:48 PM)eXe^ napisał(a):  Opcja 2, lub 3. Jednak z tego co pamiętam taki system nie do końca się sprawdzał bo często mutował graczy, którzy po prostu pisali dużo, co uznawane było za spam/flood. Wiadomo, że na LU ilość znaków w linijke to cały chuj (porównując np do SAMP), a gdy jest np mała ilość graczy na serwerze, bądź ktoś, komuś, coś tłumaczy to dostaje mute z miejsca jak to miało miejsce w przeszłości.

Jeżeli chodzi o "tłumacznie coś komuś", to najczęściej robią to admini, którzy ( gdy jest to wyjątkowo ważne) mogą się odmutować w razie "W", więc luz :P. Raczej gracz wytrzyma te parę sekund, a i będzie to dobra lekcja korzystania z synonimów. Większość mute, co ja przynajmniej zauważyłem, dostają Ci, co np. na koniec KAŻDEJ swojej wypowiedzi na chacie wstawiają bezsensowne "xD". Chyba idzie się obejść bez tego.
      Zawsze, zamiast pisać do drugiego na głównym chacie lub na PM na serwerze np. czy chce GG Popka, bo znalazł na FB ( takie wypowiedzi
już widziałem, może nie na LU/VC-DM), można to pisać właśnie na GG lub FB, na prywatnym czacie, przecież od tego to jest. Takie jest moje zdanie, którym chciałbym się podzielić, oczywiście nie podważam Waszej argumentacji.
      Serdecznie pozdrawiam.
Cement